top of page

Flatfliner

Naczepa do przewozu prefabrykatów betonowych

Flatfliner

Flatliner oznacza nie tylko szybki i bezpieczny transport gotowych elementów, takich jak elementy betonowe i drewniane, ale stale dodawane są nowe możliwości zastosowania ekonomicznego transportu dużych ładunków. Dzięki naszemu konsekwentnemu dalszemu rozwojowi, Flatliner wyróżnia się optymalną koncepcją załadunku i rozładunku, niskim ryzykiem uszkodzenia ładunku i wieloma innymi zaletami.


3 najważniejsze cechy:

1. Szybki załadunek i rozładunek w zaledwie kilka minut – wystarczy do tego jedna osoba

2. Załadunek i rozładunek bez dźwigu i bez czekania

3. Twój ładunek zaczyna się 300 mm nad ziemią i może mieć do 10 250 mm długości.


BUDOWA:


Konstrukcja ramy
Rama pomocnicza ze wzmocnionej stali zgodnej z normą EN 25.817 / ISO 5817 z szyją łabędzią o wysokości 170mm i dłogości 690mm oraz belki dwuteowe (I) z przyspawanymi elementami poprzecznymi, wzmocnienia pomiędzy środkami belek dwuteowych 240/470mm.. Dla najlepszego rozkładu nacisków pomiędzy sworzniem a układem osiowym, odległość pomiędzy osią sworznia zaczepowego naczepy a końcem naczepy wynosi 11.700 mm.


Sworzeń zaczepowy
Dwu lub trzycalowy, podwójnie zamontowany w hydraulicznie sterowanej płycie stalowej do regulacji wysokości przedniej części naczepy.


Podpory
Podpory naczepy stalowe o nośności 2 x 12.000kg. Składane nogi podporowe z tyłu.


Zawieszenie
Zawieszenie niezależne pneumatyczne do 9 ton na oś!
Specjalna konstrukcja wsporników zawieszenia z mechanizmem bezpieczeństwa przeciw obniżeniu poziomu naczepy podczas jazdy. Pierwsza i trzecia oś podnoszona za pomocą sterowania zewnętrznego. Hydro-pneumatyczny zasilacz do sterowania poziomem wysokości naczepy z zakresem podnoszenia na poziom 160mm, 270mm, 430mm.


Hydraulika
zasilanie z przystawki PTO i pompy ciągnika, zbiornik 50 l, ciśnienie 200 bar, przepływ 15 l/min.


Układ hamulcowy
WABCO EBS-E 4S/2M, dwuobwodowy układ hamulcowy pneumatyczny zgodny z aktualnymi przepisami ECC, RSS (Road Stability System) - kontrola trakcji. Dwa aluminiowe zbiorniki powietrza po 100 l każdy.


Koła
Sześć stalowych lub aluminiowych felg o rozmiarze 17,5". Opony wg. wyboru producenta rozmiar 385/65 R22,5.


Wyposażenie elektryczne
Kompletny zestaw Aspock, Układ 24 V podłączony zgodnie ze specyfikacjami ISO, dwa gniazda siedmiostykowe oraz jedno gniazdo piętnastostykowe, dziesięć pomarańczowych diodowych markerów bocznych, światła tylne Aspock.

Pobierz katalog

mapkawix-nazwywoj.png

RW

RW

RW

RW

RW

PB

AB

PB

PB

SR

SR

MS

MS

SR

BK

BK

BK
 

Jesteś zainteresowany pojazdem?

Skontaktuj się z nami (wg regionu w kolorze):

Piotr Bartoszewicz

PTM Polska

Bartosz Kwapiński

Marcin Szczęsny

bottom of page
// add this before event code to all pages where PII data postback is expected and appropriate ttq.identify({ "email": "", // string. The email of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "phone_number": "", // string. The phone number of the customer if available. It must be hashed with SHA-256 on the client side. "external_id": "" // string. Any unique identifier, such as loyalty membership IDs, user IDs, and external cookie IDs.It must be hashed with SHA-256 on the client side. }); ttq.track('ViewContent', { "contents": [ { "content_id": "", // string. ID of the product. Example: "1077218". "content_type": "", // string. Either product or product_group. "content_name": "" // string. The name of the page or product. Example: "shirt". } ], "value": "", // number. Value of the order or items sold. Example: 100. "currency": "" // string. The 4217 currency code. Example: "USD". });