Awaryjny rozładunek lub załadunek naczepy
Czy zdarzyło Wam się kiedyś, że nie mogliście rozładować naczepy z powodu braku zasilania? Już widzisz oczami wyobraźni jak robisz to ręcznie… szukasz łopaty? wózka widłowego?
Na szczęście jest proste rozwiązanie! W razie niesprawności systemu elektrycznego, można sterować podłogą zaworami, wciskając przeznaczony do tego bolec (patrz zdjęcie).
UWAGA! Drzwi powinny być otwarte. W przypadku sterowania ręcznego, zawsze po zakończeniu korzystania z systemu należ przełączyć je z powrotem w położenie NIEAKTYWNE.
Aktywacja obsługi awaryjnej:
Usuń żółty zatrzask bezpieczeństwa i przekręcaj zgodnie ze wskazówkami zegara czerwony przycisk elektrozaworu GS02 aż do oporu (najpierw usuń zatrzask bezpieczeństwa, a po zakończeniu działań umieść go z powrotem na miejscu).
Wyłączanie obsługi awaryjnej:
Czerwony przycisk elektrozaworu GS02 należy przekręcać w stronę odwrotną do wskazówek zegara do momentu zaskoczenia, następnie należy założyć żółty zatrzask bezpieczeństwa.
Aktywacja obsługi awaryjnej załadunku:
Odkręcić czarną nakładkę (uwaga na O ring). W stronę odwrotną ze wskazówkami zegara należy wykręcić do oporu śrubę pod nakładką zaworu G02.
Uwaga! Zmiana kierunku pracy możliwa tylko przy wkręconym przycisku czerwonym podczas pracy podłogi na rozładunek awaryjny!!!
Wyłączanie obsługi awaryjnej załadunku: Wkręcić do oporu śrubę zaworu elektromagnetycznego G02. Nakręcić czarną nakładkę (uważać na O ring).
Materiały na naszej stronie sklep.ptmpolska.pl #akademiaptm #ptmpolska #stastrailers #tmttrailers #bmitrailers #cargofloor #ruchomapodloga #naczepa #wywrotka
Commentaires